Al massaal gekocht via bol.com, waarvoor onze dank

We zijn ondertussen bijna 3 maanden verder na onze oproep en het leek ons hoog tijd om eens met wat cijfers te gooien omtrent jullie aankopen op bol.com, via ons.
Op 19/01 werd de allereerste aankoop geregistreerd en sindsdien is het hard gegaan:

Aantal bestellingen: 253
Aantal artikelen: 279
Grootste aankoop: 1.175,00 euro
Kleinste aankoop: 1,99 euro
Totaal aankoopbedrag: 12.586,74 euro (incl. BTW)
Percentage voor BG: voornamelijk tussen de 3% en 6%, uitzonderlijk 8% (telkens wel op de prijzen excl. BTW).

Een onverhoopt succes en een extra bron van inkomsten om alle kosten te kunnen betalen.
253x dank!

Wil je ons steunen, dat kan dan via deze link die je ook in de forum sidebar ziet!
 
We zijn ondertussen bijna 3 maanden verder na onze oproep en het leek ons hoog tijd om eens met wat cijfers te gooien omtrent jullie aankopen op bol.com, via ons.
Op 19/01 werd de allereerste aankoop geregistreerd en sindsdien is het hard gegaan:

Aantal bestellingen: 253
Aantal artikelen: 279
Grootste aankoop: 1.175,00 euro
Kleinste aankoop: 1,99 euro
Totaal aankoopbedrag: 12.586,74 euro (incl. BTW)
Percentage voor BG: voornamelijk tussen de 3% en 6%, uitzonderlijk 8% (telkens wel op de prijzen excl. BTW).

Een onverhoopt succes en een extra bron van inkomsten om alle kosten te kunnen betalen.
253x dank!


Ah mijn aankoop toiletpapier heeft gewonnen!
 
De keren dat ik er aan dacht heb ik via deze weg gekocht, maar helaas al eens vergeten :wallbash:
Zou van Bol.Com uit toch makkelijker zijn met een instelling in je profiel of zo...
 
Kan je de aankoop combineren met punten voor Mobile Vikings? Ik ga normaal naar bol.com via de mobile vikings link omdat je dan korting op je factuur spaart. Dat is waarschijnlijk niet te combineren met BG?
 
Kan je de aankoop combineren met punten voor Mobile Vikings? Ik ga normaal naar bol.com via de mobile vikings link omdat je dan korting op je factuur spaart. Dat is waarschijnlijk niet te combineren met BG?
Dat klinkt alsof zij het referrer systeem ook gebruiken maar dan met een extra manier om toch te tracken wie het gebruikt heeft (zo'n systeem gebruiken wij niet, alle aankopen via onze links zijn 100% anoniem zolang je je ordernummer niet doorgeeft aan ons). Als je de link waarop je klikt om naar bol te gaan bekijkt, start het dan ook met partner.bol.com?

De laatste link waarop je geklikt hebt zal geldig zijn dan :)
 
Terug
Bovenaan