Age of Mythology

Terug een remake waaruit ze geld willen slaan. Triestig en het mag dan ‘goed’ zijn.
Ik snap de haat niet ten opzichte van dit soort remakes. Ervoor zorgen dat de nieuwe generaties* ook kunnen genieten van oude topgames, dat is toch alleen maar toe te juichen? We gaan toch ook geen neen zeggen tegen het digitaliseren van oude platen van, ik zeg maar, The Beatles, omdat we vinden dat ze alleen via die oude platen mogen beluisterd worden?

* En dat de 'oude' generaties kunnen blijven genieten van de topgames uit hun jeugd. Deze week de HD-remake van Heroes of Might and Magic III nog eens opgestart, heerlijk. Zonder remake zou ik dat spel gewoon nooit meer kunnen spelen. Ik heb nog een hele waslijst aan games waarvan ik een HD-remake direct zou aanschaffen ...

Ik snap de haat niet ten opzichte van dit soort remakes. Ervoor zorgen dat de nieuwe generaties* ook kunnen genieten van oude topgames, dat is toch alleen maar toe te juichen? We gaan toch ook geen neen zeggen tegen het digitaliseren van oude platen van, ik zeg maar, The Beatles, omdat we vinden dat ze alleen via die oude platen mogen beluisterd worden?

* En dat de 'oude' generaties kunnen blijven genieten van de topgames uit hun jeugd. Deze week de HD-remake van Heroes of Might and Magic III nog eens opgestart, heerlijk. Zonder remake zou ik dat spel gewoon nooit meer kunnen spelen. Ik heb nog een hele waslijst aan games waarvan ik een HD-remake direct zou aanschaffen ...
Alle respect maar vr mij pure uitmelkerij.

Alle respect maar vr mij pure uitmelkerij.
Dus je hebt liever dat bedrijven geen winst meer mogen maken op oude games, dan dat gamers kunnen blijven genieten van diezelfde oude games? Je hebt liever dat fantastische spellen nooit ontdekt kunnen worden door nieuwe generaties, dat oude generaties nooit meer de spellen kunnen ervaren uit hun jeugd, dan dat bedrijven winst maken? Very, very weird flex.

Alsof je de originele Star Wars trilogie niet zou mogen digitaliseren zodat je ze op Disney+ kan bekijken, alsof je oude platen niet mag digitaliseren zodat je ze kan afspelen op Spotify, alsof je LOTR niet zou mogen lezen op je smartphone. Liever alles laten verloren gaan, ge had er maar moeten bij zijn?

Dus je hebt liever dat bedrijven geen winst meer mogen maken op oude games, dan dat gamers kunnen blijven genieten van diezelfde oude games? Je hebt liever dat fantastische spellen nooit ontdekt kunnen worden door nieuwe generaties, dat oude generaties nooit meer de spellen kunnen ervaren uit hun jeugd, dan dat bedrijven winst maken? Very, very weird flex.

Alsof je de originele Star Wars trilogie niet zou mogen digitaliseren zodat je ze op Disney+ kan bekijken, alsof je oude platen niet mag digitaliseren zodat je ze kan afspelen op Spotify, alsof je LOTR niet zou mogen lezen op je smartphone. Liever alles laten verloren gaan, ge had er maar moeten bij zijn?
True, uitmelken gebeurt zeker, maar dan spreken we over zaken zoals Until Down remaken van PS4 naar PS5. Maar games van 20 jaar oud beschikbaar maken op moderne toestellen heb ik nog niet velen over horen klagen. Enkel wanneer de port of remake slecht is, en terecht dan.

Ik zou zeggen: deel 2 maken en de eerste erbij steken als klantenservice. Dat lijkt me veel mooier..

Ik zou zeggen: deel 2 maken en de eerste erbij steken als klantenservice. Dat lijkt me veel mooier..
Of de markt aftasten en kijken of hier veel interesse voor is en dan beslissen als het aan slaat om met dat geld te beginnen denken aan een 2de game :) of als het niet aan slaat het hier bij houden.

Is er een oplossing voor AZERTY toetsenborden ?

Op AOE 4 heb ik dat op één of andere manier opgelost (wrs met een file vanop het internet).

Is er een oplossing voor AZERTY toetsenborden ?

Op AOE 4 heb ik dat op één of andere manier opgelost (wrs met een file vanop het internet).
Stel toetsenbord in op Nederlands (Nederland).

Heeft bij mij de problematiek van azerty ipv qwerty altijd wel zo goed als opgelost. Zonder dat je dan altijd al die knoppen moet hermappen.

Komt op 4 maart ook naar PS5.

Nog deze maand - 27 februari - als je er gelijk de DLC bij koopt.

Dit najaar een Japanse expansion.

Heavenly Spear brings an all-new Japanese pantheon to Age of Mythology: Retold, introducing 12 new gods, each with unique god powers, divine technologies, and myth units drawn from centuries of legend.

Embark on a 12-mission campaign following Yasuko, a humble farmer’s daughter who discovers a magical spear and is swept into a mythic war. As she uncovers the spear’s secrets, she must battle the cunning spider Yokai Magumo, the power-hungry warlord, Kagemasa, and ultimately face the monstrous Yamata no Orochi, the Titan of the Japanese Pantheon.

Command new units drawn from Japanese mythology including famed Kitsune foxes, the deadly Jorogumo spider, and the mighty, club-wielding Oni. Elite Samurai and shadowy Shinobi join your armies to add new layers of strategy and deception.

Terug
Bovenaan