Strategy SWITCH Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
aw12.png


release: 20 april 2023
genre: strategy
dev: WayForward

Remake van de gelijknamige games uit 2001 en 2003.

Unleash your superior strategy skills and take on the baddies in this all-new spin on the beloved strategy series. This remake features two campaigns that cover the events of Advance Wars and Advance Wars 2: Black Hole Rising!

Join Andy, Max, Sami, and more in two full story campaigns, each one filled with colorful turn-based tactical action and go head-to-head in local and online play.

 
Insta-buy voor mij. Zijn uiteindelijk ook 2 games in één. Met online play. Wargroove is één van m'n meest gespeelde games op de Switch en dat was een Indie-Game met als selling point dat het een nieuwere versie/clone van Advance Wars is maar dan in een fantasy setting.

Zal ook volgens mijn huidige planning, mijn 30e fysieke Switch game worden dus.
 
Denk dat dit spel de enige reden is waarom ik nu niet meteen mijn Switch te koop stel. Advance Wars was altijd tof om te spelen.
 
Eerste trainingsmissies + missie tegen Olaf gedaan van de campagne. Fijn, ziet er goed uit. Alleen de animatie van de soldaatjes vind ik tot nu toe niet super, die lopen precies zo beetje door met hun beentjes. :tongue: Tanks zien er wel vet uit.
 
Eerste trainingsmissies + missie tegen Olaf gedaan van de campagne. Fijn, ziet er goed uit. Alleen de animatie van de soldaatjes vind ik tot nu toe niet super, die lopen precies zo beetje door met hun beentjes. :tongue: Tanks zien er wel vet uit.
Liefst van al had ik liever gehad dat ze gewoon high-res 2D sprites hadden gebruikt :D Maar bon, goed gedaan, simpel, duidelijk en het effect dat zich alles afspeelt in een kartonnen/houten doos vind ik wel tof.
 
Terug
Bovenaan