Adobe Systems (ADBE) - Software voor creatieve professionals, documentbeheer, marketing & analytics

Uiteraard niet, maar je zou na een correctie van deze omvang op een dag als vandaag met een breed marktherstel en een Nasdaq die +3,1% doet toch beter mogen verwachten
We zullen zien wat de toekomst brengt 😃. Er is zelfs leven buiten Adobe ☺️.

Er zal idd nog wat verkoopsdruk zijn maar ik zie toch ook piek in kooporders?
1781587329057.png

Er zal idd nog wat verkoopsdruk zijn maar ik zie toch ook piek in kooporders?
Bekijk bijlage 51084
De beurskoers beter een tijdje laag blijven. Dan kunnen ze beterkoop buybacken. Heb voor de gemoedsrust nog een order instaan aan 180 - 170$. Niet dat ik denk dat het er persé geraakt, wel wetende dat ik dan nog cashpower heb om bij te kopen. Je leest nu al te veel dat het nog naar 150$ gaat, en juist daarom gaat het al niet daarheen volgens mij.

Laatst bewerkt:
Meest bullish call wat je kunt indenken voor Adobe: https://finance.yahoo.com/markets/stocks/articles/jim-cramer-adobe-don-t-165358452.html
Cramer vindt dat Adobe nog steeds te duur is gezien de toenemende concurrentie en de onzekerheid rond AI. Daarom zou hij het aandeel op dit moment niet kopen.
En hij zegt: “And maybe, sure, maybe it would bounce from $204 to $220. I can't fool around here.” Volgens mij gaat dat minstens richting +/- $235 zijn 😃.

Laatst bewerkt:
Nieuwe overname van Topaz Labs, AI bedrijf dat vorig jaar nog een Emmy won voor zijn tech. Zal standalone beschikbaar blijven, maar hun tech wordt uiteraard ook geïntegreerd in CC apps en hun eigen Firefly. Kan niet direct financiële details vinden. Zoals Semrush ook gewoon volledig in cash. Adobe historische ROIC/ROCE/ROE is uitzonderlijk goed dus zie het graag gebeuren.

David A Ricks, lid van de board of directors en tevens CEO van Eli Lilly, koopt 10k aandelen Adobe op de open markt voor een slordige $2 miljoen. Zijn persoonlijke stake in Adobe is daarmee meer dan verdubbeld.

Eerste noemenswaardige insider purchase sinds begin van de SaaSpocalypse.

Laatst bewerkt:
Uiteraard niet, maar je zou na een correctie van deze omvang op een dag als vandaag met een breed marktherstel en een Nasdaq die +3,1% doet toch beter mogen verwachten
Gisteren alvast een sterke beweging in de sessie (later wat afgezwakt) en vandaag nog vrij goed tov de markt. Lijkt toch de goede kant op te gaan… Sta alvast al op winst.

Was aan het twijfelen om eergisteren te verkopen op 230$.
Had het achteraf bekeken beter gedaan...
Zou inderdaad kunnen, ja... Heb zelf ook nog niks verkocht. Is denk ik gewoon even een weerstand. Als het er terug naartoe gaat, vlamt het er wel door, denk en hoop ik.

Gisteren was gewoon weer zo'n Trump-dag. Het zijn geen gemakkelijke tijden. Daarnaast is de liquiditeit in de zomer lager. Dit is natuurlijk niet eigen aan ADBE.

We hebben net één van de steilste stijgingen van de Nasdaq achter de rug. 🤷‍♂️
Is waar, maar er zijn ook veel aandelen die onderdoen. Eigenlijk niet extreem veel grote stijgers, maar wel de grote bedrijven die de Nasdaq omhoog duwen. Microsoft daarentegen bv. bakt er niks van.

Terug
Bovenaan