Een mss aparte vraag. (Serieuze vraag)
1* Zou jij als Trump zijnde na dit geval nog verder doen?
2* Zou je Biden zijnde gezien de shitstorm de laatste weken ook nog verder doen?
Want voor elke zot aan de democraten kant is er ook een zot aan de rep kant wat mij betreft...(En neen ik zeg niet dat dit persee een dem was.... eerder tegenhanger)
Was 1 van men eerste gedachten, iets dat ik zo had van how joh ..fuck this shit. En dan mag die man nog rechtstaan en gebruik maken van de situatie..nadien moet dat besef toch ook ergens komen van...hmm dit was close..en ben er ook al 77/78..
Soit gewoon terloops tussendoor..
Als je Trump zou zijn, is dat dan met je eigen ego/moraliteit of de zijne? Met het vermogen om in grammaticaal correcte volzinnen te spreken, of met een Trumpesk taalgebruik?
Als je Biden zou zijn, is dat dan met je eigen mentale en fysieke faculteiten nog in goede gezondheid, cogent in je redeneervermogen en uitspraken (wat Biden in zijn jongere jaren vaak al niet was), of met die van de bejaarde Biden waar intussen toch al meer en meer twijfel over begint te komen?
Beide mannen hebben het stevig verhoogd risico op moordaanslagen impliciet aanvaard door de posities die ze innemen, hoort bij de positie jammer maar helaas.
Dit overleven is voor Trump qua imago een godsent, ik zie niet in waarom het hem zou moeten aanzetten tot opgeven.
Biden vertoont helaas ook duidelijk geen tekenen van te willen aftreden, dus ik zie niet in waarom dit incident daar veel aan zou veranderen.
Face it, je kan je de vraag stellen wat jij in die mannen hun positie zou doen, maar die zijn daar sowieso al geraakt door een véél groter ego dan gemiddeld, over lijken gaan van tegenstanders indien nodig... héél moeilijk om jezelf in die positie in te leven. Een rationeel mens zou zich heden ten dage zelfs afvragen waarom we als mensheid in deze moderne tijden nog zoveel macht in één leidersfiguur blijven concentreren.