Aankoopadvies PC White Edition

DyNaRaX

Active member
Mijn vriendin zou graag een nieuwe pc hebben ter vervanging van haar Imac 24 van 2017. Haar vereisten zijn wit en veel usb poorten :rolleyes:

Ze gebruikt haar pc vooral voor Office, mail, internet en opslagen van foto's en muziek.

Ik heb onderstaande config samengesteld maar had graag toch nog even jullie advies/opmerkingen.

Haar zoon begint wat te gamen dus ik heb deze samengesteld met het idee dat er later eventueel nog een extra gpu ingestoken zou kunnen worden.

Ziet er op het eerste zicht goed uit. Geen directe opmerkingen. Zal naar mijn weten wel passen. Icm een 5060Ti in de toekomst, zal dat zeker wel een goed systeem zijn.

Zou het aan te raden zijn om daar nog een fan of 2 bij in te steken?
Is op zich geen slecht idee. Je hebt plaats om 3x 120 mm fans onderaan en bovenaan te plaatsen. Achteraan kan je ook nog een 120mm fan plaatsen.

Arctic Cooling heeft deftige fans voor een goede prijs.

Of een deftige Corsair setje:

Je kan ook RGB fans kiezen, maar door dat dicht paneel ga je die amper zien.

Zijkant heb je ook plaats, maar door die Pearless Assassin ga je maar max 10mm plaats hebben.

Hou wel rekening mee dat als je een GPU gaat steken dat je niet veel plaats gaat hebben voor fans onderaan als die dikker dan dual slot gaat zijn.

ok, zal nog enkele fans toevoegen dan.

RGB is zeker niet nodig, vriendin wou zelf niet de versie met glazen zijpaneel :(

Mss moet ik een andere vriendin zoeken :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan