Advies Apple Phone Aankoopadvies nodig betreffende iPhone(s)

Kletser

New member
Hi iedereen, door familiale omstandigheden word ik wat 'verplicht' om een iPhone aan te schaffen (iMessage/Shared photo's etc...) :)

Sinds kort heb ik geen bedrijfstelefoon meer dus wou ik een tweedehands iPhone aanschaffen. Hiervoor hoorde ik bij een aantal kennissen of ze een iPhone tekoop hebben staan. Nu ben ik zelf niet zeker qua waardering/prijzen van de desbetreffende producten (beide tweedehands zonder beschadiging:)

Optie 1: iPhone 12 Pro voor 600 eur
Optie 2: iPhone 11 voor 300 eur

In feite had ik een budget van 500 eur voor ogen maar ik ben zelf niet bewust of het het waard is om 600 eur te betalen voor de i12P bv.

Puur qua bang for your buck, zouden jullie me kunnen helpen - welke van de twee opties zou ik best aankopen en waarom juist? Ik geraak er momenteel niet uit.

Vriendelijk bedankt alvast!
 
In principe is een iPhone 11 op dit moment nog voldoende. Hij zal tot 2024 vermoedelijk updates krijgen. Wat wel heel belangrijk is om te controleren is de batterijconditie. Zeker bij een toestel van 2019/2020 ga je nu al onder die grens van 80% wat echt merkbaar is bij dagelijks gebruik. En dat gaat niet beter worden.
Die batterijconditie kan je controleren via de instellingen.

De iPhone 12 Pro gaat zeker een beter toestel zijn qua specificaties.
 
Ik zou zelf voor de SE2022 gaan als ik nu een nieuwe zou kopen.
Kom je ook toe met je budget van 500 euro.
Maar natuurlijk geen "volledig" scherm.
 
se22. daar zitten de internals van een iphone 13 in en je hebt een nieuw toestel dat zeker nog 6 jaar updates zal krijgen. als dat buiten uw budget ligt zou ik voor een 12 gaan.
 
Terug
Bovenaan