Ascari
Well-known member
Ik heb jouw build toen gekopieerd, ook met 6x intake en 1x exhaust en dat klopt als een bus.
Ik heb die 2 GTS 360 rads nog liggen, maar ik ben nu naar een Fractal Design North XL gegaan omdat die wat netter past in mijn interieur. Ik twijfel om alles terug op water te zetten (9950x / 5070Ti TUF). Ik heb nu aan NH-U12A cooler (wat een beest) en 6 Noctua fans 4 intake, 2 exhaust. Prima tijdens idle maar als ik de GPU wat belast is het toch wel een luide affaire. Minder geluid onder load zou beter zijn...
Minder geluid is wel het leukste aan een custom loop. Mijn Noctua fans draaien static aan 900rpm (met de hitte van afgelopen week heb ik de fans op 1000rpm moeten zetten) en pomp draait aan 1700-1900rpm en is toch serieus stil.
In een North XL kan je ook wel een mooie loop maken. Singularity Computers maakt tegenwoordig ook een dubbele distro plate voor die case en zijn echt wel mooi.
Fractal North Distribution Plate Set
Upgrade your Fractal North with our Horizontal and Vertical Distribution Plate Set. Precision CNC machined acrylic, integrated DDC pump top, and ARGB illumination redefine your water-cooling experience.
singularitycomputers.com
Onderaan zie je een aantal foto's.
.
. Die tubing ken ik niet. Kan je die alleen met Corsair fittings gebruiken of ook met EKWB en andere merken?
en Alternate had toen niets goedkoper.