Aankoopadvies: Muis gezocht met gelijkaardige vorm en gewicht als de MX518 en G5 van weleer.

Ik ben van een Zowie FK2 naar een Lamzu Maya X overgestapt. Zonder draadje is echt een verademing en de performance is even goed of zelfs beter.
Voor grote handen ideaal als palm gripper. Let wel op de gewone Maya is de kleine versie, de Maya X de grote versie.

Logitech Master MX serie?
Ik heb er 1 aangeschaft +/- 8 jaar geleden toen ze me op het werk zo'n prulmuis van den aldi gaven waarvan ik krampen kreeg.
Ondertussen 3 van aangeschaft (1 voor thuis, 1 voor op bureau, 1 die ik meeneem als ik onsite ga).
Ligt zeer goed in de hand vind ik, ziet er deftig uit itt vele van die 'gaming' muizen die ze op een futuristisch ruimteschip willen laten lijken,
batterij gaat enorm lang mee, extra zijwaarts scrolwieltje is handig in sommige applicaties. Bluetooth verbinding met 3 devices tegelijk, je kan schakelen tussen welke verbinding actief is met een knopje aan de onderkant.
Je kan verder nog de functie van de knoppen programmeren om dingen te laten doen of knoppenmacros te activeren specifiek voor welke applicatie actief is, maar daar hou ik me niet mee bezig.

Terug
Bovenaan