Apple Aankoopadvies Mac

Ik heb nog een MacBook Pro uit 2015 zonder Touch Bar. Nu zie ik bij sommige winkels MacBooks 16 inch uit 2019 te koop staan voor ongeveer 2000 euro. Wat ik er vooral mee doe is websites maken, eens een video, foto bewerken. Nu vraag ik me af zou dit een goede deal zijn? Of is dat te duur met dat die M1 chip er is? Zou ik met zo een MacBook nog een paar jaar kunnen doen?
Ik zou nu geen €2.000 betalen voor een MBP van 3 jaar oud met vorige architectuur (maar die gaat wel nog een paar jaar meegaan).
 
Iemand die in detail de ipads aan het volgen is?
Ik ben aan het twijfelen om een ipad pro 11 inch aan te schaffen, staan nu met 71€ korting bij coolblue.
Is dat verstandig of zit er tegen het einde van het jaar grote veranderingen aan te komen?

Bijkomende twijfel over het magic keyboard, maar denk dat ik dat te weinig ga gebruiken.
Ik ga mijn windows laptop nog niet kunnen aan de kant leggen om alles op die ipad te doen vrees ik.
 
Mijn schoonvader wil een iphone refurbished. Iemand goed voorstel waar ik eentje koop (of zeker geen koop)? Of is het overal gelijk? Ik zag microforce hier al passeren.
 
Mijn schoonvader wil een iphone refurbished. Iemand goed voorstel waar ik eentje koop (of zeker geen koop)? Of is het overal gelijk? Ik zag microforce hier al passeren.
Heb zelf in maart een iPhone SE als backup bij Swappie gekocht. Als ‘nieuw’ gekocht en buiten wat ‘scuffs’ rond de mute knop niets op aan te merken, maar heb gelezen dat je daar nogal geluk in moet hebben.

Coolblue verkoopt trouwens ook refurbished iPhones van het merk ‘Renewd’. Da’s mss ook een optie om eens te bekijken.
 
Terug
Bovenaan