aankoop prebuild

Hey,
Ik ben van plan om een prebuild te kopen maar ik twijfel tussen 2 builds.

of deze

Heb meer vertrouwen in alternate , maar 300 euro verschil in prijs is wel veel geld.

tnx

Op Bol.com is die verkoper Azerty.nl wat in mijn ogen ook een betrouwbare webshop is. Tevens gaat ge van een 5600x naar een 5800 -> een beduidend sterkere CPU voor minder geld

Het enige wat me misschien nog zou tegenhouden, is welke voeding er in de Legion PC steekt en welke CPU-koeler. Gezien Azerty de verkoper is kan je misschien mailen en hierom vragen?

Niets slecht over Alternate te zeggen overigens. De paar keer dat ik hun klantendienst nodig had, altijd zeer netjes geholpen.

Als ge met vouchersatwork (bol.com bonnen aankopen met 5% korting dankzij werkgever) nog eens 5% aftrekt, is het nog goedkoper bij Bol.com. Ge moet dan wel rekening houden dat bij een retour ge enkel bol.com bonnen kunt terugkrijgen.

Die Legion heeft een voeding van 550 watt , 88% Efficiëntie. Is dat niet weinig voor een 3070?
De koeler is niet zo goed naart schijnt maar dat kost niet veel om te vervangen.

Die Legion heeft een voeding van 550 watt , 88% Efficiëntie. Is dat niet weinig voor een 3070?
De koeler is niet zo goed naart schijnt maar dat kost niet veel om te vervangen.
Ik dacht dat Nvidia 750W als richtlijn had gegeven voor de 3070. Die voeding zal misschien niet de goedkoopste prul zijn, maar rekening houdend met een 5800X die van 69W tot 190W kan trekken bij maximale belasting....

Mja, dan begint de Alternate pc er al beter uit te zien. Ik zou misschien alleen nog wachten tot Black Friday om te zien of je dan een betere prijs kunt krijgen.

Terug
Bovenaan