Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH A Plague Tale: Innocence

Er zit in het laatste level wel een enorm frustrerend stuk. De auto aim begint te flippen wanneer de vijanden trappen nemen en daardoor mis je en mag je opnieuw beginnen. Zeker 20 keer opnieuw moeten doen.
Voor de rest wel een leuk spel.

Hahaha, gisteren uitgespeeld, maar op dit stuk heb ik ook serieus zitten vloeken! :D

Maar verder echt een super verhaal, en echt een topsfeer gewoon.
Nog eens een goed rechtlijnig spel is wel eens een verademing tov al de open-world games.
 
Heb het vorige week ook uitgespeeld.
Zeer goed spel, maar het laatste stuk verkloot het deels natuurlijk (met die kar die vooruit wordt geduwd).
Die kritiek is er al sinds de release en jammer dat de ontwikkelaars de tijd niet hebben genomen om dat onder handen te nemen.
 
Dat kan ik me precies niet herinneren?
Is het laatste stuk van het spel.
Iemand duwt de kar vooruit, jij moet erachter blijven voor de boogschutters.
Ondertussen komen er soldaten op je af. Maar zodra die op trappen lopen, flipt de auto aim...
 
Is het laatste stuk van het spel.
Iemand duwt de kar vooruit, jij moet erachter blijven voor de boogschutters.
Ondertussen komen er soldaten op je af. Maar zodra die op trappen lopen, flipt de auto aim...
Hmm, net even opgezocht. Ik was dat deel van het spel compleet vergeten amai. Kan me daar wel geen issues meer herinneren ook, mss sjans gehad. Was wel een van de mindere stukken van het spel ook IMO, wrs daarom vergeten dat het er in zat.
 
Dat stuk heb ik ook twee of drie keer opnieuw moeten doen. Haalde me compleet uit de flow.
Heb langer aan die eindbaas gezeten dan aan die kar.
 
Terug
Bovenaan