Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH A Plague Tale: Innocence

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
apt.png


release: 14 mei 2019
genre: action-adventure, stealth
dev: Asobo Studio

Het lot van weeskinderen tijdens de Zwarte Dood.

A Plague Tale: Innocence is set in 1349, a time in which a terrible plague is ravaging the Kingdom of France. Amicia and her younger brother Hugo are being hotly pursued by the Inquisition, through villages devastated by the disease. On their journey, they will have to join forces with other orphans and evade swarms of rats using fire and light. Aided by the link that binds their fates together, the children will face the darkest days of history in their struggle to survive.

 
Krijgt next-gen update en komt naar Switch als cloudgame.

 
Heb m zo goed als uit. In het begin vond ik die tegenvallen, maar nu ik tegen het einde aanzit vind ik m top. Goed verhaal
 
Er zit in het laatste level wel een enorm frustrerend stuk. De auto aim begint te flippen wanneer de vijanden trappen nemen en daardoor mis je en mag je opnieuw beginnen. Zeker 20 keer opnieuw moeten doen.
Voor de rest wel een leuk spel.
 
Er zit in het laatste level wel een enorm frustrerend stuk. De auto aim begint te flippen wanneer de vijanden trappen nemen en daardoor mis je en mag je opnieuw beginnen. Zeker 20 keer opnieuw moeten doen.
Voor de rest wel een leuk spel.
Jup, dat had ik ook. Vind dat over het algemeen strontvervelend in het spel.... Dat vanaf een vijand bij u komt, dat het game over is... Toch ook serieus veel op gevloekt, op die momenten.
 
Terug
Bovenaan