3x mobo+cpu+ram (S775 en AM2) en 3x graka (firepro/quadro)

Einddatum + uur van de verkoop
06/07/2024 22:00
Algemene informatie/specificaties
3 setjes mobo/cpu/ram en 3x graka
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Eke 9810
3 setjes dat hier stof liggen te vangen en weg moeten wegens niet gebruikt. Is allemaal overschot uit pakket hardware of als ik andere onderdelen kocht waar deze aan vast hingen. Ik heb ze enkel kort getest ... dus POST en boot in windows XP (indien mogelijk). Geen stresstest gedaan of drivers geïnstalleerd. Heb deze hardware namelijk zelf nooit gebruikt. Zie beschrijving!

Alles in 1 keer weg graag want gezien de lage prijs is het de moeite niet dat apart te verkopen en heb liefst alles gewoon weg.

Betreft volgende:

Intel S775 setje : Test -> Post ok en boot in windows
Mobo: gigabyte g41m-es2l
CPU: Pentium D 930 3.00Ghz
Ram: Apacer 2x2GB DDR2 6400 CL5

Intel S775 setje: Test ->Post en boot in windows
Mobo: Asus P5KPL-AM (GEEN I/O SHIELD!)
CPU: Intel Pentium E5500
Ram: 1gb kingston
Info: Coolermaster cpu cooler zet precies wel wat druk op het PCB .. werkt echter normaal. Zie foto

AM2 setje
Mobo: GA-MA790X-UD3P
CPU: AMD phenom X4 9850
Ram: 2gb Corsair DDR2 PC6400 (met heatspreader)
Info/test: POST ok maar bij booten van een random windows XP krijg ik bluescreen. Stond een koeler op waarvan fan ontbrak (heb bij testen een 120mm tegen gezet) dan koeler gedemonteerd om te zien welke CPU er op zat want kon niet in windows om het te zien (in bios was cpu model niet beschreven) Deze is dus omschreven als niet werkend en die Scythe koeler is er dus af ( zou aanraden er normale/stock koeler op te zetten )

2x AMD Firepro W2100 low profile workstation kaartje. Geven perfect beeld en booten in windows (verder niet getest) zien er op het eerste zicht weinig gebruikt uit want was zo goed als geen stof aan.
OPMERKING: 1 van de 2 kaarten draait de fan precies altijd vollenbak .. bij booten hoor je de fan wel vertragen en weer versnellen. Werkt echter wel. De andere kaart werkt de fan wel normaal.

1x Nvidia Quadro fx 580 geeft perfect beeld en boot in windows .. verder niet getest.

Foto's komen z.s.m

Prijzen zijn voor totaalpakket.

Min prijs €20 excl
Meeneemprijs €50 excl

Enkel Afhalen

Afhalen kan te Eke 9810

Laatst bewerkt:
Spijtig dat' zo ver is ...
Van waar ben je?

Ik zou wel verzenden ware het niet van de heatsinks die er aan hangen. Die maken het nogal onveilig om te verzenden en ook moeilijk om deftig te verpakken.

Stel dat er echt niemand interesse heeft (en komt afhalen) wil ik eventueel wel nog zien voor de koelers eraf te halen en alles apart mooi te verpakken en in een doos te steken. Kan wel aan genoeg doosjes en verpakkingsmateriaal geraken mits wat tijd. Enkel dat Scythe geval zou ik niet meesturen want dat ding weegt teveel en die vinnen geraken zeker geplooid (is ook een lelijk ding imo en de fan ontbreekt.) mobo met stock intel cooler die kan er eventueel wel opblijven. Moet er ook wel bij vermelden dat het AM2 setje geen stock backplate heeft (Scythe ding)

Heb eventueel wel nog een Deepcool gammax GT (rgb) cooler die er normaal op past. Gebruikt op AM4 en denk dat dat ook past op AM2/3.
Is in zeer goede staat en weg wegens AIO. Zie andere thread.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan