Finished 30/04 - 21u30: Ouderwets Warzone avondje!

Beschrijving:
Vandaag, 30 april om 21u30
gaan we nog eens een ouderwets Warzone avondje spelen met @Loser en @Big Boss

En wat anders is dan anders, is dat jullie tot deze avond suggesties mogen doen waarbij ik moet pompen.
Ik geef maar een voorbeeld: onder de 10 teamkills op een wedstrijd = 3x pompen.

Uiteraard moet het wel wat binnen de perken blijven, want ik ben geen pompkampioen!

Laat de voorstellen dus maar komen en tot straks! En vergeet niet, morgen is het een feestdag :woohoo:

Wanneer:
Vrijdag 30 april om 21u30, te volgen op https://twitch.tv/bookashadebe

Suggesties die het gehaald hebben:

- Gerevived worden door boss = 2x pompen (Coltie)
- Gerevived worden door Loser = 4x pompen (Coltie)
- Gulag verliezen = 2x pompen (Coltie)
- "Ma dees kan nu toch niet" zeggen = 5x pompen (Baldarich)
- Meer dan 3 keer "Wa?" of "Mo wa?" zeggen per spel = 3 x pompen (JadeDragon87)
- Challenge: top 75 halen in 1 spel met pistols only --> wanneer er maar 75 spelers overblijven, mag je weer alles gebruiken (wapens mag je wel verzamelen prior top 75, maar niet gebruiken. = doel niet bereiken = 5 x pompen (JadeDragon87)
- Het gebruik van voertuigen niet toegelaten = 2x pompen per keer dat je een voertuig gebruikt. (JadeDragon87)
- Als Booka minder kills heeft dan Boss en Loser samen = 2x pompen (JadeDragon87)
- Buiten de top 25 eindigen = 2x pompen (JadeDragon87)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doodgaan binnen de 5 minuten = 5x pompen
Loser is een beetje onze god dus vloeken is uit de boze = 10x pompen
gerevived/teruggekocht worden door boss = 5x pompen
gerevived/teruggekocht worden door loser = 10x pompen
ik kan zo nog wel even doorgaan 😏 :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Doodgaan binnen de 5 minuten = 5x pompen (moeilijk om te timen)
(Loser is een beetje onze god dus vloeken is uit de boze = 10x pompen)
gerevived worden door boss = 5x pompen
gerevived worden door loser = 15x pompen (ookal komt het zelden voor, dat is echt teveel :p)
ik kan zo nog wel even doorgaan 😏 :ROFLMAO:
Kunt ge de gele eens wat verduidelijken door een bepaald woord of zin te zeggen, want anders is dat echt veel te veel :p
 
Scheldwoorden gebruiken lijkt me zoal not done, spotten met iemand die in de gelegenheid is jou eens af te schieten zou ook niet mogen me dunkt.

De Gulag verliezen zou toch ook niet mogen he? 2x pompen?
 
- Meer dan 3 keer "Wa?" of "Mo wa?" zeggen per spel = 3 x pompen
- Challenge: top 75 halen in 1 spel met pistols only --> wanneer er maar 75 spelers overblijven, mag je weer alles gebruiken (wapens mag je wel verzamelen prior top 75, maar niet gebruiken. = doel niet bereiken = 5 x pompen
- Het gebruik van voertuigen niet toegelaten = 2x pompen per keer dat je een voertuig gebruikt.
- Als Booka meer kills heeft dan Boss en Loser samen = 2x pompen
- Buiten de top 25 eindigen = 2x pompen
 
Ik zeg er wel bij, als de kijkers mij niet op dingen attent maken van "hey, ge hebt dit of dat gedaan", dan doe ik het ook wel niet :p

Dus na elke matchke zou ik dan moeten weten hoe vaak ik moet pompen :D
 
Je kan op ons rekenen 😏 Bij twijfel ronden we af naar boven. Ik zal hier al een papierke bij de hand nemen en zien dat mijne stylo schrijft.

OMcB.gif
 
Terug
Bovenaan