1080p capable game pc of onderdelen gezocht (zonder GPU en SSD)

Bompaization

Active member
Geel
iTrader: 100% (27/27)
Gevraagde goederen
CPU Ryzen 3600 of beter (of intel equivalent) + bijpassend moederbord, DDR4 ram en PSU.
Richtprijs: idk, niet te veel? :p
Ik heb nog een GTX 1070 en SSDs, de rest zoek ik nog, dus:

CPU Ryzen 3600 of beter (of intel equivalent) + bijpassend moederbord, DDR4 ram en PSU.

Ik heb net een nieuwe PC samengesteld, maar overweeg om die alweer te verkopen omdat die enkel nog voor wat Apex Legends gebruikt wordt ...

Als volgt:
- Ryzen 5600XT (betere versie van de 5600X)
- Asus B450M-A II
- Corsair Vengeance 2 x 8GB DDR4 3000Mhz
- Sharkoon P20 Rebel 750W
- Asus AP201 zwart
- Thermalright 3 x 120mm RGB-fans
- Thermalright Peerless Assassin Mini 120mm

--> Alles behalve het geheugen is nieuw sinds een paar weken en komt met aankoopbewijzen en garantie. Windows 11 PRO licentie eveneens aan het moederbord gekoppeld, dus GPU en SSD erin en je kan ermee aan de slag ;-).

Huidige nieuwwaarde ligt denk ik rond de € 600. Ik dacht aan € 450 ...

Ik heb net een nieuwe PC samengesteld, maar overweeg om die alweer te verkopen omdat die enkel nog voor wat Apex Legends gebruikt wordt ...

Als volgt:
- Ryzen 5600XT (betere versie van de 5600X)
- Asus B450M-A II
- Corsair Vengeance 2 x 8GB DDR4 3000Mhz
- Sharkoon P20 Rebel 750W
- Asus AP201 zwart
- Thermalright 3 x 120mm RGB-fans
- Thermalright Peerless Assassin Mini 120mm

--> Alles behalve het geheugen is nieuw sinds een paar weken en komt met aankoopbewijzen en garantie. Windows 11 PRO licentie eveneens aan het moederbord gekoppeld, dus GPU en SSD erin en je kan ermee aan de slag ;-).

Huidige nieuwwaarde ligt denk ik rond de € 600. Ik dacht aan € 450 ...
Dit is zeker een mooi aanbod maar een beetje overkill voor wat ik zoek.

Een i7-7700k op een mATX Asus ROG met 16GB ram, case, psu, ...

Ik zie dat je van Geel bent dus ik ga vooralsnog niet meer moeite steken in deze reply. Niets tegen Geel, maar het is een eindje van hier.

Terug
Bovenaan