007 First Light

007 First Light

Zover ik lees gaat amazon studio's enkel publiceren?
Het kan nog steeds door IO ontwikkeld worden.

Heb wel schrik voor de input van Amazon, dat wel.
IO gaat geen carte blanche meer hebben :(

Waarom niet? Spel is keigoed onthaald, iets dat goed marcheert moet ge vanaf blijven.

Ik heb ook veel liever kort en goed dan lang en slecht hoor:) Het gaat hem gewoon om de premium prijs die dan toch wat schuin zit als je na 15u de credits ziet. Gelukkig is er hier bij ons nog een winkel waar je games terug kan verkopen en je er dan nog eens €40 voor terug krijgt.
Anders is dat toch niet OK hoor, wetende dat €70 echt de hoogste prijs is voor een (niet SE) game en het dus in dezelfde categorie zit als de echte AAA-toppers waar je weken/maanden zoet mee bent. Enfin, de clou is dat ik er geen €70 aan ga geven en het verbaast mij dat hier niemand anders over valt. Zelf GOTY Expedition 33 was €40 omdat ze zich als nieuwe studio nog moesten bewijzen, da's toch een heel ander signaal.

Ik koop nog zelden iets bij release, maar wilde voor deze mss wel eens een uitzondering maken. Tot ik de prijs zag, €70 voor iets dat in een week er door raakt, is mij toch te veel van het goede.

Ik koop nog zelden iets bij release, maar wilde voor deze mss wel eens een uitzondering maken. Tot ik de prijs zag, €70 voor iets dat in een week er door raakt, is mij toch te veel van het goede.
Zelfde gevoel bij Resident Evil requim. Ik wacht wel tot ‘m rond de 40€ zit

inderdaad jammer dat het aantal speeluren niet direct gelinkt is aan de prijs, net zomin sommige mensen meer per uur betaald worden dan anderen. nog meer jammer dat kwaliteit daar los van staat.

Terug
Bovenaan