general of war
Legacy Member
Hallo 9lives
Ik zie het allemaal niet meer zitten , in de middelbare school heb ik een A2 diploma behaalt in elektriciteit (technisch diploma) en omdat ik nog niet wou gaan werken ben ik daarna gegaan voor proffesionele bachelor energie technologie. maar dit is serieus tegengevallen ik zit nu al met buizen en ganse dagen leren zie ik niet helemaal zitten ook stel ik vaak uit met leren wat dan leid tot slechte punten.
nu mijn vragen:
wat voor job kan ik doen met mijn huidig diploma?
welke opleidingen kan in nog volgen?
wat kan ik worden met dat proffesioneel bachelor diploma?
Ik zie het allemaal niet meer zitten , in de middelbare school heb ik een A2 diploma behaalt in elektriciteit (technisch diploma) en omdat ik nog niet wou gaan werken ben ik daarna gegaan voor proffesionele bachelor energie technologie. maar dit is serieus tegengevallen ik zit nu al met buizen en ganse dagen leren zie ik niet helemaal zitten ook stel ik vaak uit met leren wat dan leid tot slechte punten.
nu mijn vragen:
wat voor job kan ik doen met mijn huidig diploma?
welke opleidingen kan in nog volgen?
wat kan ik worden met dat proffesioneel bachelor diploma?




)