assaas
Legacy Member
Na veel info te hebben opgezocht dacht ik de vraag hier maar is te stellen.
In september zou ik eindelijk aan m'n hogere studies kunnen beginnen (bachelor Marketing), dit is wat ik altijd gewild heb, maar op het moment heb ik een vaste job die ik graag doe, goed verdien en niet zomaar wil opgeven dus dacht ik aan het traject als 'werkstudent'. Dus voltijds werken en tegelijkertijd nog is een hogere studie doen. Elke hoge school heeft zo wel z'n eigen traject, maar echt concrete uitleg geven ze niet. Dus is er iemand die hier al ervaring mee heeft en die me kan zeggen wanneer je naar de les moet, wanneer je examens moet doen, oven de haalbaarheid, etc. Het zou me al veel kunnen helpen in m'n keuze.

In september zou ik eindelijk aan m'n hogere studies kunnen beginnen (bachelor Marketing), dit is wat ik altijd gewild heb, maar op het moment heb ik een vaste job die ik graag doe, goed verdien en niet zomaar wil opgeven dus dacht ik aan het traject als 'werkstudent'. Dus voltijds werken en tegelijkertijd nog is een hogere studie doen. Elke hoge school heeft zo wel z'n eigen traject, maar echt concrete uitleg geven ze niet. Dus is er iemand die hier al ervaring mee heeft en die me kan zeggen wanneer je naar de les moet, wanneer je examens moet doen, oven de haalbaarheid, etc. Het zou me al veel kunnen helpen in m'n keuze.
