Bunny10
Legacy Member
Beste 9-lifers,
Ik heb al in diverse threads hier gelezen (reacties van JPV) dat het niet mogelijk is om in hetzelfde jaar werkstudent te zijn (dus meer dan 50 dagen te werken) en tegelijk een bepaalde periode te werken onder een studentencontract.
Maar ik ben ook al doorverwezen naar onderstaande link om de nettobestaansmiddelen te berekenen.
https://prep.cc.kuleuven.be/www/studentenvoorzieningen/jobstudent/statuut/belastingen.html
Bij het voorbeeld daar staat:
Zowel de reacties van JPV als de website van de KULeuven vind ik betrouwbaar maar ik had toch graag uitsluitsel gehad over wat er nu eigenlijk mogelijk is. Moest ik met een studentencontract ook nog kunnen werken, kan ik dus eigenlijk tot 2410 euro meer verdienen per jaar.
Alvast merci!
Ik heb al in diverse threads hier gelezen (reacties van JPV) dat het niet mogelijk is om in hetzelfde jaar werkstudent te zijn (dus meer dan 50 dagen te werken) en tegelijk een bepaalde periode te werken onder een studentencontract.
Maar ik ben ook al doorverwezen naar onderstaande link om de nettobestaansmiddelen te berekenen.
https://prep.cc.kuleuven.be/www/studentenvoorzieningen/jobstudent/statuut/belastingen.html
Bij het voorbeeld daar staat:
Een student werkt met een studentencontract en verdient hiermee 3700 euro belastbaar loon. Daarnaast verdient hij ook nog 2150 euro belastbaar loon met een bediendencontract.
Zowel de reacties van JPV als de website van de KULeuven vind ik betrouwbaar maar ik had toch graag uitsluitsel gehad over wat er nu eigenlijk mogelijk is. Moest ik met een studentencontract ook nog kunnen werken, kan ik dus eigenlijk tot 2410 euro meer verdienen per jaar.
Alvast merci!
. Voor de belastingen is dat echter geen probleem.