Aqua
Legacy Member
Hallo,
Ik wil al een tijdje beginnen als zelfstandige (loodgieter) en ofwel moet je beginnen in bijberoep, ofwel in onderaanneming.
Nu zou ik het liefste direct full time willen beginnen als zelfstandige en ik ben zo wat op zoek naar firma"s die iemand zoeken in onderaanneming maar is dat een ramp... Telkens ik een mail stuur naar een bedrijf krijg je gewoon geen antwoord, nog een reactie.
Heeft er iemand ervaring met het werken in onderaanneming of heeft er iemand tips ???
Ik wil al een tijdje beginnen als zelfstandige (loodgieter) en ofwel moet je beginnen in bijberoep, ofwel in onderaanneming.
Nu zou ik het liefste direct full time willen beginnen als zelfstandige en ik ben zo wat op zoek naar firma"s die iemand zoeken in onderaanneming maar is dat een ramp... Telkens ik een mail stuur naar een bedrijf krijg je gewoon geen antwoord, nog een reactie.
Heeft er iemand ervaring met het werken in onderaanneming of heeft er iemand tips ???