pinda
Legacy Member
Gegroet,
Ik heb geen diploma en vindt geen werk. Ik heb zeker al 20 sollicitatie gesprekken gedaan. Altijd vertellen ze me het zelfste 'sorry te weining ervaring , we zoeken iemand ouder, we zullen je bellen ,...'
Ik maak zeker geen muffe indruk ofzo. Ik ben 20 en zie er normaal verzorgd uit.eveneens ben ik ook nog van belgische nationaliteit en blank. (Vat dit niet verkeert op maar het is nu eenmaal bekend dat intrimkantoren buitenlanders NOG minder kansen geven)
Nu heb ik besloten om in september 2dekans onderwijs te gaan volgen en toch een diploma te behalen.
Maar in de tussentijd wil ik zeker niet stilzitten.
vraag:
Heb je een diploma nodig voor te werken bij 'Wegen en riolering' en 'De Groendienst' ? Is daar altijd werk?
Dit lijkt me mijn laatste hoop. (zelfs een keer voor bandwerk vertelden ze dat ze iemand met ervaring zochten) Intrim is echt een schande!.
Ik heb geen diploma en vindt geen werk. Ik heb zeker al 20 sollicitatie gesprekken gedaan. Altijd vertellen ze me het zelfste 'sorry te weining ervaring , we zoeken iemand ouder, we zullen je bellen ,...'
Ik maak zeker geen muffe indruk ofzo. Ik ben 20 en zie er normaal verzorgd uit.eveneens ben ik ook nog van belgische nationaliteit en blank. (Vat dit niet verkeert op maar het is nu eenmaal bekend dat intrimkantoren buitenlanders NOG minder kansen geven)
Nu heb ik besloten om in september 2dekans onderwijs te gaan volgen en toch een diploma te behalen.
Maar in de tussentijd wil ik zeker niet stilzitten.
vraag:
Heb je een diploma nodig voor te werken bij 'Wegen en riolering' en 'De Groendienst' ? Is daar altijd werk?
Dit lijkt me mijn laatste hoop. (zelfs een keer voor bandwerk vertelden ze dat ze iemand met ervaring zochten) Intrim is echt een schande!.
staan er nog dt fouten in ?
.
, je mag de knapste van de knapste zijn, zolang je geen inhoud toont kom je niet ver. (tenzij het dan oppervlakkige jobkes zijn)