pinda
Legacy Member
Gegroet iedereen. Ik heb mijn diploma boekhouding/informatica behaald in het 2dekansonderwijs. Met de bedoeling om daarna in het leger te gaan als para.
Ik zit al een half jaar thuis en ik kan pas april beginnen aan mijn ingangstesten. Dus ik wil nog een dikke maand werken voor wat extra centjes.
Ik zat te denken aan werken bij de post. Met het brommertje post rondbrengen.
Ik heb mijn voorlopig rijbewijs B dat ik behaald heb met 20 uur rijlessen.
Voor de praktijk ben ik gebuist.(En ik ben tegen de lamp gelopen voor het rijden na 22 uur(nuchter) in het weekend . Ik moet nog voorkomen dus ik ga mijn rijbewijs voorlopig nog niet halen tot die zaak is afgerond.)
Nu zit ik te denken. Als ik nu gewoon mijn voorlopig rijbewijs brommer ga halen. kan ik dan al bij de post gaan werken? Of moet ik eerst praktijk examen van brommer type B klasse behalen.
Ik zit al een half jaar thuis en ik kan pas april beginnen aan mijn ingangstesten. Dus ik wil nog een dikke maand werken voor wat extra centjes.
Ik zat te denken aan werken bij de post. Met het brommertje post rondbrengen.
Ik heb mijn voorlopig rijbewijs B dat ik behaald heb met 20 uur rijlessen.
Voor de praktijk ben ik gebuist.(En ik ben tegen de lamp gelopen voor het rijden na 22 uur(nuchter) in het weekend . Ik moet nog voorkomen dus ik ga mijn rijbewijs voorlopig nog niet halen tot die zaak is afgerond.)
Nu zit ik te denken. Als ik nu gewoon mijn voorlopig rijbewijs brommer ga halen. kan ik dan al bij de post gaan werken? Of moet ik eerst praktijk examen van brommer type B klasse behalen.
