Dawg (oi22)
Legacy Member
Iemand toevallig ervaring met te werken bij de technische dienst van Alternate? Met andere woorden: pc's assembleren etc?
Ik denk dat Vinteg daar vroeger werkte (maar nu niet meer?).
Ik vraag me af of dat nog een redelijk interessant job zou zijn. (Al is het maar voor even)
Ik denk dat Vinteg daar vroeger werkte (maar nu niet meer?).
Ik vraag me af of dat nog een redelijk interessant job zou zijn. (Al is het maar voor even)


