fre99
Legacy Member
K heb in juni een b attest gekregen na mijn 4de jaar aso wetenschappen!!!
(k mag ng van geluk spreken want k had meer dan 5 buizen > dit komt omdat k nogal probleemen gehad heb en wr k liever verder niks over zeg...)
k heb dus gekozen voor de richting industriele wetenschappen in het tso in het 5de j. (k wou 1st voor technische wetenschappen gaan maar de enigste dichtsbijzijnde school vond mijn resultaten te laag)
maar nu merk k al dat k niet mee kan??? (7u wis + mechanica, elektronica en elektriciteit waarvan k 2jaar heb gemist)
K weet nu egt niet wat doen en k wil dus liefst iets doen met fysica en chemie!!!
wat raden jullie me aan....
(k mag ng van geluk spreken want k had meer dan 5 buizen > dit komt omdat k nogal probleemen gehad heb en wr k liever verder niks over zeg...)
k heb dus gekozen voor de richting industriele wetenschappen in het tso in het 5de j. (k wou 1st voor technische wetenschappen gaan maar de enigste dichtsbijzijnde school vond mijn resultaten te laag)
maar nu merk k al dat k niet mee kan??? (7u wis + mechanica, elektronica en elektriciteit waarvan k 2jaar heb gemist)
K weet nu egt niet wat doen en k wil dus liefst iets doen met fysica en chemie!!!
wat raden jullie me aan....

