Archief - Welk beroep

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tommy_077

Legacy Member
Hallo

Iemand die instaat voor het demonteren en het hermonteren van snijmachines
welk beroep voert men dan uit onderhoudsmecanicien ?
welke benaming gebruikt men hiervoor ?
Alvast bedankt voor u tijd.

tommy_077

Legacy Member
MrKend54l zei:
Onderhoudstechnieker, onderhoudsmecanicien.
voor Onderhoudstechnieker, onderhoudsmecanicien moet men goed op de hoogte zijn van elektronica.

ik zag bij andere vacature monteur staan misschien is dit beter benaming ?

djemz

Legacy Member
is het niet meer elektromechanica ipv elektronica? Met elektronica alleen ben je niet echt veel.

tommy_077

Legacy Member
djemz zei:
is het niet meer elektromechanica ipv elektronica? Met elektronica alleen ben je niet echt veel.

juist ik bedoelde elektromechanica.
ik denk dat diploma A2 mechanica volstaat.

MrKend54l

Legacy Member
tommy_077 zei:
juist ik bedoelde elektromechanica.
ik denk dat diploma A2 mechanica volstaat.

Uiteraard volstaat een a2 mechanica. Zolang je job niks van elektronica of elektriciteit inhoud is dit zeker geen vereiste.

Gray

Legacy Member
Ik ben in een vorig leven nog onderhoudstechnieker geweest in een vleesverwerkingsbedrijf.
Meestal opleiding A2 elektromechanica of elektriciteit dat ze zoeken.

tommy_077

Legacy Member
Gray zei:
Ik ben in een vorig leven nog onderhoudstechnieker geweest in een vleesverwerkingsbedrijf.
Meestal opleiding A2 elektromechanica of elektriciteit dat ze zoeken.

Je staat in voor het demonteren en het hermonteren van snijmachines dus geen reparatie uitvoeren.Een onderhoudstechnieker denk ik dat deze vooral instaat om de machines te herstellen.

Ik denk dat monteur of mechanieker de juiste benaming is van dit beroep ?

Gray

Legacy Member
tommy_077 zei:
Je staat in voor het demonteren en het hermonteren van snijmachines dus geen reparatie uitvoeren.Een onderhoudstechnieker denk ik dat deze vooral instaat om de machines te herstellen.

Ik denk dat monteur of mechanieker de juiste benaming is van dit beroep ?

Ik vermoed dat het dan een bedrijf is waar er snijmachines worden gemaakt en niet zozeer een bedrijf waar ze gebruikt worden?
Als onderhoudstechnieker deden we alles, preventief onderhoud, herstellingen tot zelf de lift in de gang en herstellingen aan het dak toe.:D

tommy_077

Legacy Member
Gray zei:
Ik vermoed dat het dan een bedrijf is waar er snijmachines worden gemaakt en niet zozeer een bedrijf waar ze gebruikt worden?
Als onderhoudstechnieker deden we alles, preventief onderhoud, herstellingen tot zelf de lift in de gang en herstellingen aan het dak toe.:D

het is een vleesverwerkingsbedrijf je moet juist instaan voor het demonteren en het hermonteren na reiniging en bij diploma staat TSO3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan