Amazing1
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik dacht ik plaats even een berichtje om wat meningen en misschien ervaringen te lezen van andere leden.
Na 8 jaar als tolk te hebben gewerkt overweeg om iets totaal anders te gaan doen, ik zou graag informatica willen studeren, waarschijnlijk toegepaste informatica.
Wat me nog aan het twijfelen zet is mijn leeftijd (bijna 30) en het feit dat ik van een prima salaris naar nagenoeg niks ga...
Dan is er ook nog het feit dat ik vanaf het middelbaar geen wiskunde meer heb gezien en dat is toch een belangrijk vak in de informatica.
Graag jullie meningen, adviezen en vooral ervaringen
Ik dacht ik plaats even een berichtje om wat meningen en misschien ervaringen te lezen van andere leden.
Na 8 jaar als tolk te hebben gewerkt overweeg om iets totaal anders te gaan doen, ik zou graag informatica willen studeren, waarschijnlijk toegepaste informatica.
Wat me nog aan het twijfelen zet is mijn leeftijd (bijna 30) en het feit dat ik van een prima salaris naar nagenoeg niks ga...
Dan is er ook nog het feit dat ik vanaf het middelbaar geen wiskunde meer heb gezien en dat is toch een belangrijk vak in de informatica.
Graag jullie meningen, adviezen en vooral ervaringen
