TitaTovenaartje
Legacy Member
Ik zit al een hele tijd met het idee om een simpele webshop te openen.
Hier zou ik dan (om te beginnen) koffie en thee willen aanbieden.
nee gene lipton :naughty:
drank is een basisbehoefte
Zijn er hier mensen met ervaring in webshops?
Is er vraag naar koffie en thee? Zouden jullie online kopen?
...
wist niet als ik het hier kon posten of in het buy&sell gedeelte
Hier zou ik dan (om te beginnen) koffie en thee willen aanbieden.
nee gene lipton :naughty:
drank is een basisbehoefte

Zijn er hier mensen met ervaring in webshops?
Is er vraag naar koffie en thee? Zouden jullie online kopen?
...
wist niet als ik het hier kon posten of in het buy&sell gedeelte


