YellinD
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik zit inmiddels 6 jaar in het ERP wereldje en begin de krachtverhoudingen te leren kennen. Voor werkzekerheid lijkt het mij interessant om meerdere ERP pakketten te kennen. Momenteel werk ik al 6 jaar met JDEdwards maar als ik de markt inspecteer, zie ik weinig nieuwe opportuniteiten voor dit pakket. Stel dat mijn werkgever stopt met JDEdwards of ik word ontslagen, zou ik het zeer moeilijk hebben om een job te vinden in mijn kennisdomein.
Vandaar ben ik beginnen zoeken naar vorming voor andere ERP pakketten, met name SAP. Dit buiten mijn werkgever om, die weet ook wel dat ik veel sneller kan vertrekken indien ik andere zaken leer als wat ik nu ken. (vandaar ook dat ik geen functionele opleiding krijg...)
Bij Syntra heb ik opleidingen gevonden voor de rapporteringstool op BW van SAP en een meer algemene vorming, maar ik ben benieuwd naar andere manieren voor SAP training?
Een mogelijkheid is om ergens als junior SAP medewerker te beginnen, natuurlijk, maar ik wil mijn huidige loon natuurlijk zo lang mogelijk aanhouden en vandaar dat ik liefst SAP leer op afstand/online/tijdens mijn verlofdagen
Kan er iemand helpen/info verschaffen?
Ik zit inmiddels 6 jaar in het ERP wereldje en begin de krachtverhoudingen te leren kennen. Voor werkzekerheid lijkt het mij interessant om meerdere ERP pakketten te kennen. Momenteel werk ik al 6 jaar met JDEdwards maar als ik de markt inspecteer, zie ik weinig nieuwe opportuniteiten voor dit pakket. Stel dat mijn werkgever stopt met JDEdwards of ik word ontslagen, zou ik het zeer moeilijk hebben om een job te vinden in mijn kennisdomein.
Vandaar ben ik beginnen zoeken naar vorming voor andere ERP pakketten, met name SAP. Dit buiten mijn werkgever om, die weet ook wel dat ik veel sneller kan vertrekken indien ik andere zaken leer als wat ik nu ken. (vandaar ook dat ik geen functionele opleiding krijg...)
Bij Syntra heb ik opleidingen gevonden voor de rapporteringstool op BW van SAP en een meer algemene vorming, maar ik ben benieuwd naar andere manieren voor SAP training?
Een mogelijkheid is om ergens als junior SAP medewerker te beginnen, natuurlijk, maar ik wil mijn huidige loon natuurlijk zo lang mogelijk aanhouden en vandaar dat ik liefst SAP leer op afstand/online/tijdens mijn verlofdagen
Kan er iemand helpen/info verschaffen?




