TIIMM
Legacy Member
Hey,
Even de situatie uitleggen..
Momenteel volg ik nu dus opleiding A2 verpleegkunde te waregem..
1ste module gedubbeld (eerste 6 maanden) dus kom ik een half jaar "achter", wat wil zeggen dat ik nu in februari aan mijn 3de jaar begin (psychiatrisch verpleegkundige) ..
Echter zal ik dit nu in leuven volgen ipv Waregem.
Nu heb ik dus via iemand hier op het forum een kot kunnen regelen voor 1/02/2012 tot 31/06/2012..
Maar nu.. Voor volgend schooljaar.. Zou dit mogelijk zijn om een kot te huren voor 6 maanden? De bedoeling zou zijn om eigenlijk daar in leuven te blijven werken (vriendin studeert daar nog min. 4 jaar)
Stel dat ik een kot voor 1 jaar huur, als niet-student mag dit niet? De eerste 6 maanden ben ik nog student ja, maar daarachter niet meer he..
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Even de situatie uitleggen..
Momenteel volg ik nu dus opleiding A2 verpleegkunde te waregem..
1ste module gedubbeld (eerste 6 maanden) dus kom ik een half jaar "achter", wat wil zeggen dat ik nu in februari aan mijn 3de jaar begin (psychiatrisch verpleegkundige) ..
Echter zal ik dit nu in leuven volgen ipv Waregem.
Nu heb ik dus via iemand hier op het forum een kot kunnen regelen voor 1/02/2012 tot 31/06/2012..
Maar nu.. Voor volgend schooljaar.. Zou dit mogelijk zijn om een kot te huren voor 6 maanden? De bedoeling zou zijn om eigenlijk daar in leuven te blijven werken (vriendin studeert daar nog min. 4 jaar)
Stel dat ik een kot voor 1 jaar huur, als niet-student mag dit niet? De eerste 6 maanden ben ik nog student ja, maar daarachter niet meer he..
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Is Hoger beroepsonderwijs..