vwdude
Legacy Member
mijn vriendin zou graag project 600(geneeskunde) willen doen via haar werk.
normaal word dat allemaal betaald door het werk met behoud van loon.
Maar nu zeggen ze dat er een grote wachtlijst is en dat het mogelijk is dat ze het eerste jaar zelf moet betalen.
wss is dat dan ook zonder loon.
kan ze dan educatief verlof nemen , of krijgt ze dan dopgeld?
er moeten natuurlijk nogaltijd centjes binnen komen
mvg kristof
normaal word dat allemaal betaald door het werk met behoud van loon.
Maar nu zeggen ze dat er een grote wachtlijst is en dat het mogelijk is dat ze het eerste jaar zelf moet betalen.
wss is dat dan ook zonder loon.
kan ze dan educatief verlof nemen , of krijgt ze dan dopgeld?
er moeten natuurlijk nogaltijd centjes binnen komen

mvg kristof