SideShow
Legacy Member
Ik heb binnen een eindje evaluatiegesprek en vraag mij af hoeveel opslag ik mag vragen.
Enige info:
- leeftijd: 30 jaar
- A1 diploma met enige jaren ervaring
- maar wel als junior .net developer begonnen een jaar geleden
- omgeving brugge, want ik kan me voorstellen dat je bvb in brussel iets meer verdiend
- veel overuren gedaan, enige opleidingen, massa's veel bijgeleerd en veel interesse getoond tout court
Welk loon zou ik kunnen vragen? Dan weet ik hoeveel opslag (afslag?
) ik kan vragen.
Enige info:
- leeftijd: 30 jaar
- A1 diploma met enige jaren ervaring
- maar wel als junior .net developer begonnen een jaar geleden
- omgeving brugge, want ik kan me voorstellen dat je bvb in brussel iets meer verdiend
- veel overuren gedaan, enige opleidingen, massa's veel bijgeleerd en veel interesse getoond tout court
Welk loon zou ik kunnen vragen? Dan weet ik hoeveel opslag (afslag?
) ik kan vragen.
)
