jaentje
Legacy Member
Beste ,
Ik zit in een laatste jaar TSO hotelschool, en ik heb de voorbije jaren echt veel geluierd, ik moet niet veel doen om er door te geraken in deze richting, en sinds een paar weken heb ik beslist dat als ik ooit gelukkig wil zijn , dat ik dan unief moet gedaan hebben,
Nu vroeg ik mij af of er ook maar een minimale kans bestaat dat ik handelsingenieur zou kunnen verder studeren ?
Je moet weten dat ik barst van zelfvertrouwen wegens 4jaar tegenstrijdig zijn in school tegen alles en iedereen, en ik wil mijzelf bewijzen tegenover mijn ouders en vriendenkring dat unief voor iedereen mogelijk is,
Wat denken jullie hiervan ?
Mvg Jaentje
Ik zit in een laatste jaar TSO hotelschool, en ik heb de voorbije jaren echt veel geluierd, ik moet niet veel doen om er door te geraken in deze richting, en sinds een paar weken heb ik beslist dat als ik ooit gelukkig wil zijn , dat ik dan unief moet gedaan hebben,
Nu vroeg ik mij af of er ook maar een minimale kans bestaat dat ik handelsingenieur zou kunnen verder studeren ?
Je moet weten dat ik barst van zelfvertrouwen wegens 4jaar tegenstrijdig zijn in school tegen alles en iedereen, en ik wil mijzelf bewijzen tegenover mijn ouders en vriendenkring dat unief voor iedereen mogelijk is,
Wat denken jullie hiervan ?
Mvg Jaentje



