Archief - Vakantiejob Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dragonborn

Legacy Member
Hey gamers,

Ik ben 15 jaar, bijna 16, en ik ben al eens aan het kijken voor een vakantiejob, kwestie van wat meer geld te hebben voor de aanschaf van nieuwe games, en dat soort dingen :D

Ik zou het zeer tof vinden om een vakantiejob te doen bij de game mania, omdat gamen toch wel een passie voor mij is, zoals waarschijnlijk voor de meesten van jullie het geval is.
Nu wou ik vragen of sommige van jullie al een vakantiejob hebben gehad in de game mania, en zo ja, over welke kennis je moet beschikken(ik weet wel veel over games, maar om nu te zeggen dat ik een alleskenner ben .....), of jullie het tof vonden, wat jullie allemaal moesten doen en wat jullie verdienden?

Alvast bedankt :bow:

Jack Wilshere

Legacy Member
Als dit al mogelijk is denk ik dat je niet veel moet kunnen, gewoon mee zijn in het game wereldje en een vlotte hands-on mentaliteit hebben lijkt mij al voldoende.

Balsaus

Legacy Member
Ik denk dat , moesten ze daar mensen zoeken in de vakantie , dat het vooral aan de kassa te doen is? En voor kassawerk moet ge minstens 18 zijn. Ge kunt altijd is vragen natuurlijk , geen idee wa ge daar nog kunt uitvoeren

MrKend54l

Legacy Member
Simpele vraag: wat vindt jij van call of duty?
u antwoord is bepalend of ze u kunnen gebruiken bij game mania.

shawnthaboss

Legacy Member
game mania doet geen vakantie of weelend werk heb ik al is gebraagd

Balsaus

Legacy Member
tgc_9012 zei:

Weet eigenlijk niet over dat wettelijk verplicht is , maar veel winkels nemen enkel 18+ aan voor kassawerk. Staat meestal ook in sommige vacatures : 18+ wegens kassawerk.

Heb in de Delhaize een tijd gewerkt en daar namen ze niemand aan van -18 voor aan de kassa te zitten.

Maar misschien zijn dat werkgevers zelf die dat zelf instellen als voorwaarde

tgc_9012

Legacy Member
Balsaus zei:
Weet eigenlijk niet over dat wettelijk verplicht is , maar veel winkels nemen enkel 18+ aan voor kassawerk. Staat meestal ook in sommige vacatures : 18+ wegens kassawerk.

Heb in de Delhaize een tijd gewerkt en daar namen ze niemand aan van -18 voor aan de kassa te zitten.
Ik heb nog even kassawerk gedaan in de carrefour en ik denk niet dat ik toen al 18 was. Soit, TS kan het altijd eens gaan vragen in de gamemania zelf. Lijkt me efficiënter dan dat hier te vragen.

Balsaus

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ik heb nog even kassawerk gedaan in de carrefour en ik denk niet dat ik toen al 18 was. Soit, TS kan het altijd eens gasn vragen in de gamemania zelf. Lijkt me efficiënter dan dat hier te vragen.

Zal dan waarschijnlijk van de winkels zelf afhangen

Dragonborn

Legacy Member
Kga dinsdag eens gaan informeren, kga toch hitman absolution halen :)

Woulot

Legacy Member
Daar vrage heeft geen nut, die vertelle u drek van op de site te kijke en als er daar niks staat hebbe ze niemand nodig..

Vakantiewerker moete ze daar sowieso ni hebbe geloof ik.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Woulot zei:
Daar vrage heeft geen nut, die vertelle u drek van op de site te kijke en als er daar niks staat hebbe ze niemand nodig..

Vakantiewerker moete ze daar sowieso ni hebbe geloof ik.

Ik denk dat ook, zowel de gamemania hier op de brugsesteenweg of dampoort nooit een jobstudent zien werken.

Satkan

Legacy Member
Ik heb ook al kassawerk gedaan op mijn 16/17 jaar hoor.
(Of dit mijn officiële post was, dat is iets anders.)

Anyways, moest Game Mania ooit vakantiewerk aanbieden...
De wachtlijst zou enorm groot zijn.

Jeuntje

Legacy Member
Toen ik ff geleden bij de Game Mania binnenstapte, stond er achter de kassa een pubertje. Ik weet niet of het vast werk is maar ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen :p Chill jobke, mensen tips geven en zelf games goedkoper aankopen (?)

Satkan

Legacy Member
Jeuntje zei:
Toen ik ff geleden bij de Game Mania binnenstapte, stond er achter de kassa een pubertje. Ik weet niet of het vast werk is maar ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen :p Chill jobke, mensen tips geven en zelf games goedkoper aankopen (?)

Daarbij komt wel een relatief laag loon, en irritante ouders die er maar niet bij kunnen waarom consoles zoveel kosten... en koste wat het kost korting eisen.

Om nog maar te zwijgen over die middernacht openingen.

MrKend54l

Legacy Member
Jeuntje zei:
Toen ik ff geleden bij de Game Mania binnenstapte, stond er achter de kassa een pubertje. Ik weet niet of het vast werk is maar ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen :p Chill jobke, mensen tips geven en zelf games goedkoper aankopen (?)

Gij liever als ik hoor. Het enige wat ge daar doet is kassa en rekken vullen eh.
Mensen tips geven? Mensen die naar daar koken weten verdomd goed wat ze komen kopen hoor.

Prodigy

Legacy Member
Als 15-jarige droomde ik er ook van om daar te kunnen werken, maar tbh lijkt me dat nu maar een job met lange dagen. Tijdens de week lopen daar nauwelijks klanten rond.

np++

Legacy Member
Jeuntje zei:
Toen ik ff geleden bij de Game Mania binnenstapte, stond er achter de kassa een pubertje. Ik weet niet of het vast werk is maar ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen :p Chill jobke, mensen tips geven en zelf games goedkoper aankopen (?)

Dat is een stagiair die daar zit en €0,0 betaald wordt :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan