speedmaster
Legacy Member
Hallo,ik ben hier nieuw in de hoop een persoon te ontmoeten die in dezelfde shit zit als ik.
Ik ben 45 jaar,werk al van mijn 15 de,nooit 1 dag zonder werk gezeten,tot maart van dit jaar.
Heb in totaal 3000 kilometer gereden om spontaan te solliciteren,300 mails verstuurd op openstaande vacatures vdab,als ik al een antwoord kreeg was het van u past niet in het profiel dat we zoeken.
Vdab,rva.....................allemaal geen oplossing.
Ik denk dat ik gediscrimineerd word op mijn leeftijd,heb onlangs gehoord dat je brutto-maandloon word berekent op je werkervaring;dus op 30 jaar.
En dit in volle crisis,ik ben ten einde raad....
Ik ben 45 jaar,werk al van mijn 15 de,nooit 1 dag zonder werk gezeten,tot maart van dit jaar.
Heb in totaal 3000 kilometer gereden om spontaan te solliciteren,300 mails verstuurd op openstaande vacatures vdab,als ik al een antwoord kreeg was het van u past niet in het profiel dat we zoeken.
Vdab,rva.....................allemaal geen oplossing.
Ik denk dat ik gediscrimineerd word op mijn leeftijd,heb onlangs gehoord dat je brutto-maandloon word berekent op je werkervaring;dus op 30 jaar.
En dit in volle crisis,ik ben ten einde raad....


