secondVISION
Legacy Member
Hallo,
Als vervolg op mijn vorige topic heb ik een nieuwe vraag ^^.
Ik wissel hoogstwaarschijnlijk volgend jaar naar Informatica en probeer dit jaar nog wat vrijstellingen te halen.
Maar laatst begon ik toch wel nerveus te worden voor de wiskunde in de informatica richting.
Ik heb 8uur wiskunde gehad op het aso en ook geslaagd (rond de 70% meestal) maar ondanks dat heb ik toch maar een 5/20 behaald op Hogere Wiskunde van Handelsingenieur.
Nu is me verteld dat de wiskunde voor ict en wiskunde voor hi wel anders is maar blijft deze binnen dezelfde moeilijkheidsgraad?
Bedankt!
Als vervolg op mijn vorige topic heb ik een nieuwe vraag ^^.
Ik wissel hoogstwaarschijnlijk volgend jaar naar Informatica en probeer dit jaar nog wat vrijstellingen te halen.
Maar laatst begon ik toch wel nerveus te worden voor de wiskunde in de informatica richting.
Ik heb 8uur wiskunde gehad op het aso en ook geslaagd (rond de 70% meestal) maar ondanks dat heb ik toch maar een 5/20 behaald op Hogere Wiskunde van Handelsingenieur.
Nu is me verteld dat de wiskunde voor ict en wiskunde voor hi wel anders is maar blijft deze binnen dezelfde moeilijkheidsgraad?
Bedankt!
ik heb 6u wiskunde gedaan en ik heb nooit ook maar een buis gehaald ofzo!