Brython
Legacy Member
Ik zou er gewoon volledig voor gaan.. Zoals je al aangaf: doe je het niet, ga je het jezelf later beklagen...
Daarenboven heb ik de indruk dat je niet van de domste bent en blijkbaar ook de nodige motivatie hebt. Dat is een geweldige combinatie om iets te bereiken in het leven. En stel dat het écht niet lukt... Je kan altijd zonder veel problemen terugvallen naar je huidige richting denk ik? En met jouw motivatie en intelligentie zal je de achterstand die je dan hebt zonder veel problemen bijbenen.
Zie het als een investering: enkele maanden/jaren van inzet nu, kunnen je een pak vooruit helpen naar de toekomst (hoger onderwijs) toe. Daarnaast zal de voldoening - indien je slaagt - een extra boost geven.
Just go for it
.
Daarenboven heb ik de indruk dat je niet van de domste bent en blijkbaar ook de nodige motivatie hebt. Dat is een geweldige combinatie om iets te bereiken in het leven. En stel dat het écht niet lukt... Je kan altijd zonder veel problemen terugvallen naar je huidige richting denk ik? En met jouw motivatie en intelligentie zal je de achterstand die je dan hebt zonder veel problemen bijbenen.
Zie het als een investering: enkele maanden/jaren van inzet nu, kunnen je een pak vooruit helpen naar de toekomst (hoger onderwijs) toe. Daarnaast zal de voldoening - indien je slaagt - een extra boost geven.
Just go for it
.

