alexthefalex
Legacy Member
Heeft er iemand hier ervaring met werken voor de lijn?
Ik bedoel met tram- of buschauffeur,
In verband met loon, uren, voordelen, werkdruk
en wat je allemaal moet doen om bij de lijn te geraken en zijn de selectieprocedures moeilijk,
ik zou graag voor tramchauffeur gaan (buschauffeur zegt me niet veel) het ziet er een goede job uit met een goede verloning en deftige arbeidsomstandigheden.
Ik bedoel met tram- of buschauffeur,
In verband met loon, uren, voordelen, werkdruk
en wat je allemaal moet doen om bij de lijn te geraken en zijn de selectieprocedures moeilijk,
ik zou graag voor tramchauffeur gaan (buschauffeur zegt me niet veel) het ziet er een goede job uit met een goede verloning en deftige arbeidsomstandigheden.


En dan over 5j een thread maken met: "Mijn werk suckt, ik zou graag opnieuw studeren. Is dit te laat?"