Burne
Legacy Member
Ik ben het afgelopen studiejaar in de helft overgestapt naar een andere studierichting, en heb maar een deel van de vakken meegegaan. Ik ben voor alles geslaagd, behalve één vak dat niet tot de kern van mijn leerstof behoorde. Ik had een tolereerbaar cijfer, en na véél méér inzet in de tweede zit kreeg ik maar een zes.
Dit is een tweejaarlijks vak, dus zal ik het in fase twee weer krijgen (ik begin dit jaar pas écht aan fase één). Gezien ik niet zeker weet of ik over twee jaar überhaupt een tolereerbaar cijfer kan helen, denk ik eraan een tolerantie in te zetten. Als ik nu een tolerantie inzet, blijft die tolerantie gelden doorheen de opleiding? Of moet ik het vak weer doen als het terug in mijn lessenrooster komt in fase 2?
Bij voorbaat dank.
Dit is een tweejaarlijks vak, dus zal ik het in fase twee weer krijgen (ik begin dit jaar pas écht aan fase één). Gezien ik niet zeker weet of ik over twee jaar überhaupt een tolereerbaar cijfer kan helen, denk ik eraan een tolerantie in te zetten. Als ik nu een tolerantie inzet, blijft die tolerantie gelden doorheen de opleiding? Of moet ik het vak weer doen als het terug in mijn lessenrooster komt in fase 2?
Bij voorbaat dank.


