Hij heeft zich gewoon mispakt aan de opleiding. Te weinig zicht gehad op wat ICT eigenlijk is. Misschien ergens slechte raad gekregen en zich vooral laten leiden door 'computers' en 'games'.
Jammer maar it happens. Tekenend voor de slechte (of zelfs geen) studiebegeleiding op het einde van het middelbaar.
Iedereen die TI gedaan heeft kent het type van de TS en weet dat dit de periode is dat ze er beginnen uit te vliegen.
Ik denk ook wel dat er een gebrek aan inzet is, maar enkel daarmee zou het ook niet lukken. Over de andere voorgestelde opleidingen kan ik niks zeggen, maar in TI heeft de TS niets te zoeken.