Jones2020
Legacy Member
Misschien elektronica-ICT ?
Hey iedereen, ik ben deze jaar pas afgestudeerd in het richting Informaticabeheer.
Graag zou ik willen vragen, of ik met deze richting genoeg voorkennis heb om het richting toegepaste informatica in te treden ? Ik heb al meerdere malen gelezen dat zelfs voorkennis niet bepaald nodig is. Maar goed, ik heb al dus 2 jaar Informaticabeheer gevolgd, en ik moet eigenlijk toegeven dat ik programmeren zowat beu ben of geen interesse in heb (programmeur als werk, kantoorke,..)
Nu ben ik geneigd of Elektronica-ICT te volgen, maar daarvoor heb je wel een stevige basis Chemie, Wiskunde ervoor nodig... Kan een student of afgestudeerde Elektronica-ICT zijn/haar ervaring in dit richting tonen ?
Ik ben bang dat Elektronica-ICT boven mijn petje ligt
Hey iedereen, ik ben deze jaar pas afgestudeerd in het richting Informaticabeheer.
Graag zou ik willen vragen, of ik met deze richting genoeg voorkennis heb om het richting toegepaste informatica in te treden ? Ik heb al meerdere malen gelezen dat zelfs voorkennis niet bepaald nodig is. Maar goed, ik heb al dus 2 jaar Informaticabeheer gevolgd, en ik moet eigenlijk toegeven dat ik programmeren zowat beu ben of geen interesse in heb (programmeur als werk, kantoorke,..)
Nu ben ik geneigd of Elektronica-ICT te volgen, maar daarvoor heb je wel een stevige basis Chemie, Wiskunde ervoor nodig... Kan een student of afgestudeerde Elektronica-ICT zijn/haar ervaring in dit richting tonen ?
Ik ben bang dat Elektronica-ICT boven mijn petje ligt



