linda1965
Legacy Member
Hallo
ik ben momenteel zelfstandige maar wil stoppen en weer gaan studeren
de richting die me meest aanspreekt is orthopedagogie dit is een opleiding van 3jaar Toekomst gericht doet het me echter nadenken, ik ben ,tegen ik afgestudeerd,50j kom ik dan nog een job vinden in deze sector?
Wat zouden jullie doen ?
Linda
ik ben momenteel zelfstandige maar wil stoppen en weer gaan studeren
de richting die me meest aanspreekt is orthopedagogie dit is een opleiding van 3jaar Toekomst gericht doet het me echter nadenken, ik ben ,tegen ik afgestudeerd,50j kom ik dan nog een job vinden in deze sector?
Wat zouden jullie doen ?
Linda

Maar zo'n goed zicht heb ik er ook niet op natuurlijk. Geloof ook wel dat je daarmee in een gewoon internaat kan werken en zo.