Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sp1lo

Legacy Member
128MB zei:
uhu nen halven dag les over hoe ge ne usb-stick moet installeren :')

haha iemand van mijn groep was gebuisd op dat vak die dag :bow: en inderdaad de eerste 2 dagen even goed opletten maar je hebt dat sneller door dan dat je denkt

korpy

Legacy Member
in verband met die 2 dagen dat goed aandachtig moet zijn kun je daar al iets over lezen of kun je paar vb. geven aub? wat je juist moet doen van uitmetingen enz.???

128MB

Legacy Member
GAST kalmeer
das poepsimpel, tis geen rocket science.
als je weet dat 1+1=2 dan weete genoeg :p

1CEZ

Legacy Member
rofl

btw 45 euro voor pwls alsof we nog nie genoeg gezaag hebben van klanten!

128MB

Legacy Member
:') €90 voor een paar :rofl:

kdurf het gwn nog nie meer zeggen tegen de mensen, ffs zo duur dat da is.

byter

Legacy Member
Ik zou de fail rate wel eens willen weten van pwl's ...en ook de stb's ...volgens mij zijn dat niet zo een leuke cijfers >_<

korpy

Legacy Member
ik heb eigenlijk nog een klein vraagje over die curcus dat ik ga volgen in mechelen moet je de wet van ohm kennen?? domme vraag mss maarja ken daar eigenlijk nog nie veel van :$

128MB

Legacy Member
Je moet toch tenminste de wet van ohm kennen :)

Maar in de praktijk gebruik je zoiets niet of je moet belgacom installateur zijn, daar moet je wat meer elektrische kennis hebben.

wproost

Legacy Member
128MB zei:
Je moet toch tenminste de wet van ohm kennen :)

Maar in de praktijk gebruik je zoiets niet of je moet belgacom installateur zijn, daar moet je wat meer elektrische kennis hebben.

nah :p ook alleen tijdens de opleiding belangrijk, tijdens de job moet je gewoon geduld hebben

1CEZ

Legacy Member
wet van ohm? dan is dit nieuw, ik ken gene bal van elec, kende de wet van ohm toen niet lol dus zeker geen zorgen maken

:D

1CEZ

Legacy Member
iemand al die nieuwe pwls mee op baan? ze staan al gelogd bij materiaal ingeving.
ik had met die topcoms zelden probs

128MB

Legacy Member
nope nog niet gehad, heb wel al probs gehad met die topcoms.
vaak dat bv maar 1 stopcontact in de living ze wil pakken ofzo :p

die van telenet zelf ofzo zijn ze mss al aant zetten

en verdorie elke deinstall was aborted :/ altijd een uur wachten op boss en dat bij alle 3 verhuizen vandaag ...

mars zei:
op welk adres moet k solliciteren voor cas-vos?

yuuuw nog eene van bilzen :') ffs half de gemeente werkt voor telenet

blacky

Legacy Member
Heb 2 jaar geleden eens gesolliciteerd voor een subco, geraakte er binnen zonder enige ervaring. De nodige pc kennis en de wet van ohm eens bekijken dat moet normaal voldoende azijn om te kunnen starten.

mars

Legacy Member
128MB zei:
nope nog niet gehad, heb wel al probs gehad met die topcoms.
vaak dat bv maar 1 stopcontact in de living ze wil pakken ofzo :p

die van telenet zelf ofzo zijn ze mss al aant zetten

en verdorie elke deinstall was aborted :/ altijd een uur wachten op boss en dat bij alle 3 verhuizen vandaag ...



yuuuw nog eene van bilzen :') ffs half de gemeente werkt voor telenet

hahaha fantastische eh :p heb laatste tijd veel camionetjes zien bijkomen ... hopelijk staat er binnenkort ene voor mn deur

Super Liegebeest

Legacy Member
128MB zei:
nope nog niet gehad, heb wel al probs gehad met die topcoms.
vaak dat bv maar 1 stopcontact in de living ze wil pakken ofzo :p

die van telenet zelf ofzo zijn ze mss al aant zetten

en verdorie elke deinstall was aborted :/ altijd een uur wachten op boss en dat bij alle 3 verhuizen vandaag ...



yuuuw nog eene van bilzen :') ffs half de gemeente werkt voor telenet


Vraagje ik heb een UTP-kabel naar mijn digicorder lopen.
Mag ik daar een splitter tussen zetten dan kan ik mijn x-box en mijne digicorder aansluiten. ;)

Of is dit niet aan te raden?

mars

Legacy Member
een splitter? ge kunt beter een switch kopen of ne router maar k weet nie of de digicorder bepaalde poorten nodig heeft ma kdenk nie dat het gaat werken met een splitter

128MB

Legacy Member
digiboxen werken enkel achter switch die op de modem hangt, achter die switch moogde doen wa ge wilt voor u xbox maar de digicorder moet rechtstreeks van de switch komen, daar mag niks anders meer tussen

Super Liegebeest

Legacy Member
128MB zei:
digiboxen werken enkel achter switch die op de modem hangt, achter die switch moogde doen wa ge wilt voor u xbox maar de digicorder moet rechtstreeks van de switch komen, daar mag niks anders meer tussen

Ok alvast bedankt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan