baras6658
Legacy Member
Momenteel zit ik in mijn laatste jaar wetenschappen-wiskunde 6u.
Ik zeer veel interesse in technologie,vernieuwingen,electronica,ict,it,computers,...
Nu wil ik even ontdekken , welke richtingen die ik kan volgen om met zulke dingen bezig te zijn.(natuurlijk mijn niveau; burgerlijk ingenieur is uitgesloten)
evententuele voorstellen ?
Ik zeer veel interesse in technologie,vernieuwingen,electronica,ict,it,computers,...
Nu wil ik even ontdekken , welke richtingen die ik kan volgen om met zulke dingen bezig te zijn.(natuurlijk mijn niveau; burgerlijk ingenieur is uitgesloten)
evententuele voorstellen ?
Na de 4 jaar ing kan je nog 2 jaar bijstuderen om dan het diploma burgerlijk ingenieur te krijgen waardoor je eigenlijk maar 1 jaar langer studeert dan iemand die burgerlijk doet via het modeltraject.

