lies002
Legacy Member
Een tijdje terug las ik dat technisch tekenaar een knelpuntberoep is. Aangezien ik momenteel werkloos ben en mijn kansen op de arbeidsmarkt wil vergroten, denk ik eraan om een opleiding bij de vdab te volgen tot technisch tekenaar.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Naar welke profielen is het meeste vraag: tekenaar in de bouw, in de mechanica, elektriciteit,...?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Naar welke profielen is het meeste vraag: tekenaar in de bouw, in de mechanica, elektriciteit,...?