Darkgnome
Legacy Member
Beste mensen,
Na een jaar (halftijds) te werken heb ik besloten om toch te gaan studeren.
Ik heb een A2 diploma behaald in het volwassen onderwijs ben gaan werken en ja... Dan merk je dat je meer ambitie hebt, dat het werk je frustreert etc dus ik ga terug studeren.
Nu krijg ik hier en daar te horen dat er subsidies of premies zijn waarop mensen die weer gaan studeren recht hebben etc.
Weet iemand hier meer over?
Alvast bedankt
Na een jaar (halftijds) te werken heb ik besloten om toch te gaan studeren.
Ik heb een A2 diploma behaald in het volwassen onderwijs ben gaan werken en ja... Dan merk je dat je meer ambitie hebt, dat het werk je frustreert etc dus ik ga terug studeren.
Nu krijg ik hier en daar te horen dat er subsidies of premies zijn waarop mensen die weer gaan studeren recht hebben etc.
Weet iemand hier meer over?
Alvast bedankt

. Niet dat ik er vanuit ga dat je een beroepsdopper bent... je overgeneraliseerde echter zo dat ik even wou reageren...
Zonder hun had ik dit niet in orde gekregen.