[ka0z]
Legacy Member
Yo mensen
Ik studeer nu m'n 2de jaar. Helaas ben ik dit schooljaar nog geen enkele keer naar de les geweest.
Vorig jaar heb ik het 1ste semester af en toe geweest maar vanaf nieuwjaar ook niet meer geweest.. Ik heb wel altijd m'n examens gedaan en heb in het 1ste semester vorig jaar geslaagd voor 2 vakken.
De rest is alles gebuist. Ik begin nu pas te beseffen hoe stom en idioot dit was van mij en ik heb al enkele weken slaapproblemen hierdoor...
Hoe zit het nu met mijn studiepunten? Ik wil grag stoppen met studeren om dan eventueel later opnieuw te doen wanneer ik wel het verstand heb. Is dit uberhaupt nog wel mogelijk?
Ik studeer nu m'n 2de jaar. Helaas ben ik dit schooljaar nog geen enkele keer naar de les geweest.
Vorig jaar heb ik het 1ste semester af en toe geweest maar vanaf nieuwjaar ook niet meer geweest.. Ik heb wel altijd m'n examens gedaan en heb in het 1ste semester vorig jaar geslaagd voor 2 vakken.
De rest is alles gebuist. Ik begin nu pas te beseffen hoe stom en idioot dit was van mij en ik heb al enkele weken slaapproblemen hierdoor...
Hoe zit het nu met mijn studiepunten? Ik wil grag stoppen met studeren om dan eventueel later opnieuw te doen wanneer ik wel het verstand heb. Is dit uberhaupt nog wel mogelijk?
u ouders, u rapport... Je moet niet overdrijven, je kent de situatie niet eens. Misschien heeft hij/zij hier wel een rede voor?