ruben18
Legacy Member
Voor de mensen die mijn switch als een vlucht zien hier nog wat redenen die ik misschien wat eerder had verteld:
- Ik ben dit jaar meermaals geblesseerd. Verschillende blessures maar de ergste was beenvliesontsteking dat maar bleef terugkomen en elke keer pijn veroorzaakte tijdens het sporten
- Ik 2 weken geleden mijn been heb gebroken, wat allemaal niet zo positief is voor volgend jaar
- Door al die tegenslag ben ik aan alles nog eens gaan twijfelen en kwam ik tot de conclusie dat als ik sportkot af zou hebben de werkaanbiedingen maar schaars zouden zijn in tegenstelling tot de studie ind/burg ingenieur waar ze er nog altijd te kort van hebben.
- Ik ben dit jaar meermaals geblesseerd. Verschillende blessures maar de ergste was beenvliesontsteking dat maar bleef terugkomen en elke keer pijn veroorzaakte tijdens het sporten
- Ik 2 weken geleden mijn been heb gebroken, wat allemaal niet zo positief is voor volgend jaar
- Door al die tegenslag ben ik aan alles nog eens gaan twijfelen en kwam ik tot de conclusie dat als ik sportkot af zou hebben de werkaanbiedingen maar schaars zouden zijn in tegenstelling tot de studie ind/burg ingenieur waar ze er nog altijd te kort van hebben.
). Dan moet ge wat harder werken in blok of in 2e zit 