Luna_
Legacy Member
Hey iedereen,
Vandaag ben ik begonnen via adecco als productiemedewerkster in een voedingsbedrijf. Vanavond thuis gekomen, rugpijn, nie normaal.. Ik zie het ECHT niet zitten om terug te gaan morgen, is echt fysiek te zwaar. Ik vroeg me nu af of ik dat zomaar kan stoppen of als je echt je week moet uitdoen als je via weekcontracten werkt? Ik heb mijn contract nog niet eens gezien, laat staan getekend. Dat wordt mij blijkbaar met de post opgestuurd... Dus ik weet van niks...
Vandaag ben ik begonnen via adecco als productiemedewerkster in een voedingsbedrijf. Vanavond thuis gekomen, rugpijn, nie normaal.. Ik zie het ECHT niet zitten om terug te gaan morgen, is echt fysiek te zwaar. Ik vroeg me nu af of ik dat zomaar kan stoppen of als je echt je week moet uitdoen als je via weekcontracten werkt? Ik heb mijn contract nog niet eens gezien, laat staan getekend. Dat wordt mij blijkbaar met de post opgestuurd... Dus ik weet van niks...

. Willen ze het echt niet opmaken, dan ga je toch naar de dokter en zorg je voor de zekerheid voro een ziektebriefje (kwestie van werkonwilligheid uit te rulen)