The reader
Legacy Member
De topics zijn al te oud om ze terug op te roepen. Heeft hier iemand ervaring met startbaanovereenkomst? En mag je tijdens de startbaan je uitschrijven als werkzoekende of moet je beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt? Ik vraag dit omdat ik van de week mijn contract mag ondertekenen ( startbaanovereenkomst) voor bepaalde duur van een jaar.
.